malang

Assalamualaikum....


malangnya nasebku ketika ini....macam-macam jadi aih...tapi aku terus bersabar ye..pe kan daya...nak taw pe yang jadi...
1. henpon aku rosak sat..cam nak gelong dh..ting tong ..mereng semua ada..dok tunggu duet ada ja ni nak beli henpon len plak....adoi


pastu...


2.laptop aku dok wt gila tiba2 aritu men off2 lak...info mengata kan hardisk lak de prob skit...tapi seb bek skit aku repair sendri leh bukak balik....xyah g antor kedai..kena puluh2 inggit takat ciput je...,dh lama guna...macam2 la jadi kt lptop ni....bila nak repair xtaw la...tunggu masa nak bli len gak ni.....fulus2..and..aku nak beli gak hardisk..nak boh seketoi semua folder2..data2 dalam tu sng skit..xla berat ltop ni...nak gna pndrive mcm2 t nk boh..phm2 je la.....tu pon wajib mngguna kan money ya

pastu....

3.yang latest nih!!! hot2 banana nak habaq mai nih! seluaq jeans aku.....yg tergolong dalam seluaq feveret aku tu.....ilang!!!! ee....cam bangang! tengok2 seluaq aku ja xdak..aduh...aku cari satu rumah xdak...tanya depa...semua cakap xtaw pon..patut la masa aku sidai tu aku rasa cm xsedap aty ja...kalu aku tawu...xla aku sidai...lani kalu dapat kt aku si pencuri xbertauliah tu...mau aku ketok ngan dapur gas tuh..ha...nak angkat camna xtaw la..ee...cam xdk kja len nak wat...bangang trok!ku sumpah hang mati exiden ptus 18! ha masuk paper! eee..ilang sabaq gak laa...kan dh nak kena beli len...eee..nyusahkan...kalu poket ni lebat smpai xdk tempat nak boh ,xpa...ni pon tgh lembab2 ja duet ni.....ee...dugaan..dugaan...

gambar hiasan.



tapi xpela.....mungkin ALLAH sygkan aku....nak uji aku....xpe...aku redha...mungkin semua kesusahan yang aku alami ni ..mungkin nanti akan datang kesenangan buat aku.......InsyaAllah.....semoga aku dapat terus bersabar dengan dugaan ujian yg Kau berikan....Amin...



bye.



No comments: