cakap cam ttuuuttt


ada orang tu cakap cam tutt....ee...camm tuttt..tuttt..!!! masa bercinta dulu bukan men..cakap.....i love u..4 ever...tiada tempat di hatiku melainkan kau...blaa...blaaa..bllaa...lani.....da ag tmpat ksong dlm aty....shit!...tapi aku nak marah pon xguna bkn hak aku...so p mampoih kt ang...ag pon aku yg nk break...yes..aku da sbb yg logok lagi kukuh....tapi masalahnya...aku pon single ag..tup2 dya dh da??aik?? sapa yang cepat sgt ni...sapa yg merenyam sgt??aku??aku yg jahat ni???dya lah yg baekkkkk terok2??cm shit! semua nak salah kt aku...sedangkan dwang xtaw pe yg aku rasa before this.....bukan pe .,aku marah sebab aku kecewa sgt....aku ngt dya ni len dri len ka.....ckp kt mak aku..nk single la...mls nk cple smua...fed up la...nk kja jaa....tgk2??? humm..tu di panggil LAKI!! laki mang camtu...cakap bkn men maneh!! menanges terok2!! ckp syg muaa....lani dh da dh...yg TERsyg.....ooo..ic.....gf bru....besa laa.....cakap cam tutt!memang la hak dia..nak kwn ngn sapa pon...tapi kalo korang pikir....aku kecewa ok...aku seblom ni ngt pas break still single..kja je....cm dya ckp kt mak aku tuh......huh...tipu muaa tuh...dah la...penat dh aku ...meluat..meluat..




lagu kat ang.




bye.



No comments: