rindu~

Assalamualaikum....
hye evryone....sihat??
Alhamdulillah jika sihat..jika x...mkn la ubat...
today nk ceta psl prasaan aku..
rindu...
ya rindu sgt...
sgt10x
rindu bla nak abeh dah puasa,,,
bkn pe...rindu detik2 n memory yg telah jadi pada bulan posa ni..
serius..
mcm2 la jdi kt aku time bln posa ni...
da sedih...de marah..de gembira...de seronok..de sakit...de gila2...mcm2..
mcm2 kenangan da..n aku xkan lupa...
sedih sgt2 bla kengan yg indah tu dh berlalu..
hope ade ag kenangan2 indah cmtu...
pling best bila dpt bukak posa ramai2 with kwn2 ... fmly...
taun ni mostly aku bkk posa ngn kwn2 aku...
xpnh2 ag la bkk posa ngn kwn2 kerap..
skunk ni tgh tggu kenangan2 hari raya plak...ntah mcm mna plak kenangan nnt..
hope lagi gempak..!!
so xkat ni je la dlu..xlarat...heheh...
daa~~~


No comments: