Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

aku xtaw la kenapa semenjak 2 3 menjak ni aku asyik nak marah ja...bukan pasai ehem2 ya....,tapi ntah la pantang aku nampak orang wat silap skit ja aku mesti t marah or paling kurang pon geram ngan muka bengis...and hati ni mudah tersentap kot...adesss lembut ngat aih. and (bpe bnyk and daa...) bila aku marah tu aku mang xkan cakap ngn sape2 pon walaupon org tu xbrslah kat aku...kejam nye. sory la pada org2 or kawan2 ku yg telah tersentap ngan perangai aku ni.....hope u all faham la erk.,aku bkan sje2 nak mrah org...dh aty ni cepat sgt terbakaq...
ini adalah faktor2 dimana aku boleh marah:

1.bila aku nak cepat semua benda jadi lambat! ergh!!paling aku xsuka...benci!benci!


2.bila nak cakap sesuatu ngan aku ,means (bergurau) please pikir dulu...jangan taw tibai ja cakap...waa da hati k...nak melawak agak2 naa....


3. jangan cerita2 xkisah la cerita ape ke most thing yg ak xska jgn cerita pasai police2 ni smua ak xska,n bila crita ak xkan caya n ak jadi meluat ha...pelik x prangai aku.....aku pon xtaw pasaipa aku jadi mcm ni..


4.backstabber (xlrt nak menaip) alasan...


5.HIPOKRIT! ya knapa tetiba tulisan ni mnjdi besar?knpa?sebab bnyk sgt dh aku jumpa org2 mcm ni...dpn baek pnya dok puji,dok gesel2,dok sondoi2....tapi belkang pergh tabik spring pnya prangai...kan tu la kwn xsmua nya baek.,bila kita wat baek kwn ngn ikhlas so please give me the same thing k...tp yela yg tu baru kita tahu perangai seseorang tu....kan?


6.Dont staring at me ....staring mcm nak makan org yeah...so annoying.!(xpnh tgk org cntik?)


7.ag satu Janji! yes ak xska bila dh jnji tp xdituruti...ini akan menyusahkan aku k...sebab ak selalu akan plan terlebih dahulu pe aku nak wat dngan "janji" yg telah dikemukakan itu ya. so plz if u promise make it,if not juz tell me early...


8.kalo rasa diri tu kedekut.,so jangan tnjuk sgt kedekutan tu ya.....pikir alsan yg munasabah skit untuk menyelamatkan barang berharga anda itu.tq


9.and jangan over do with my lovely things ya...behave ur self when using other people things..


10.so smpai takat ni ja kot..hahaha xtaw nak tlis pa dah...marah2 ni!! aik xbek lya ang posa arini...sabar2~~










***kalo de yang terasa,saya mintax maaf saya xdak niat nak kata kat anda,juz telling the truth .terima kasih.

No comments: