kejadian...LOST!

arini 26/3/11...aku ingat nk pegi umah fera kerana dia ingin menunangkan diri dya dngan si limpanya...fizie..
fera...once again "selamat bertunang"..!!!!ok... enough lya..mula2 jnji ingin kluar pkul 12..ya 12 ok!!must be here!!but...apakan dya....si inadequate tu bgn lmbat!!!huh!!eh..aku pon..lalalla...ngat xmndi ag...hahah...bgn awl skit ja...pstu g wt kja skit mom tnya jdi x kuaq tu...oh oh oh oh....jp2 nk kluaq la ni....kol2 tnya...ada kt uma ag...ohhh......yeahh~~babun ko...ang dok jauh taw...ee....ape ank dara ni...taboh bru taw...!hahaha aku pon mndi la smbil senyum2 di cermin..wow still gorjes muka bgn tdo..hahha...(kau ada?) mndi2 cri bju yg ak bsuh sblomnya...n tnya mommy,mak ni xyah strika lah...bkn nmpk kedot sgt pon kn?(dlm aty cm mls je..)mom said..humm..(means ya..)ok...ak pon siap2..makeup cm mak andam dh..haha..ak ke si pngntin tu kn...alah...diam!msj2 tnya...xrply lak babun ni..nk kna ni...kol...gna mk pnya enpon..ya mom gna line...cek ni krdit ja...ha..ak kt uma ag..dok siap..nk kuaq la ni...ag stgh jm cmtu ak smpai la...wow...jam mnunjuk kn pkl 1.29cmtu kot...humm...actually bkn pe mom swoh cek g wt slim tripment tuh..mk xnk...yela...nk bg kuwuih skit..hehe..mak ckp kul 3 taw kna da kt sna....what!!aloh...cmna ni...mk...nk g uma kwn....nkg nkg...ha st2..nk kol kedai tuh...humm....semakin com n pli n ca n tet ...xpala...kol inadequate..ak xjd p kot ang p la ngn caq...ina said'mak ang xbg p ka?'..hum ntah la...xpa ak ekut ang p umah dya ja....ngat muka cm tenuk xsiap...sedeh..cmna nk wt nie...huhuh...den mk ckp..ha xpa leh extend kul 4....yeah!!horey!!!lompat like monkey wear baju kurung...hahha...tgu2 pnya tggu smpai g tlong mk msak di dapur ...smpai lah ia ngan mazda putihnya..hahahhahahahahhaha....(ak syg ang ina)...)sungguh xbodek pon...heheh..yeah..honjan rintik2 lebat2..ha mcm mna tuh?pkir la sndri..skunk ingin mnuju ke TANJUNG TOKONG...nk g amek shark (B)..tp kan aku rsa nk pggil shark (T)..leh?nk taw...xnk ckp la!!haha..fuh..dgn hojan..dgn jam...e...knpa korang smua guna keta ha...biaq kami ja guna leh x!!!hahahah..kejam la aku ni!aku dh kul 2 dh...hummm...kul bp nk smpai...biaq ja..aku nk mgelakkn dri bersa borink..aku pon stat la bercakap2 pot pet pot pet..hahha hihi huhu...mcm2 lah...smbil2 ckp hajln straight...den kona knan..kiri... straight..ha...jenuh ak nk kna ingt jln...lagi pon sy bkn pemandu..kerna xdk lesen ag..heheh..n smpai lauma shark yg agak dekat kentut pon leh dgq..kn...kn..kn....huh!!penat taw..!terasa jauh bila jem truk!taw si (b) ni leh ckp pe..berpeluh taw aku tggu...habeh...kami....keras tggu taw...!!so ms tu dh kul2.40..ya...klo la tdi ak p slim kul3 ..mang ak kna blik la jwbnya...den mk kol..ckp..xjdi lak g slim tu..g ari len lak...horey!!!!leh dok lama2..so pnggti aku lak jd tour guide road penang..haha..shark (b)..ak mls nk ckp dh...kebas mlut..hahah..ngada2 taw i..n xlpa...smbil lalu tu..aku smpat g taw..ha yg ni hnya untuk hntaran ya dlm kdai ni(MINI)..ha..hahhahaha...botak bakal suami ku nnti...wah...demand u..!okeh so still dlm perjlnan yg bsing..yeah dgn gelak tawa si kecik comel tu...bla glak trus buat owg terbeliaq pstu gelak serpti geli bulu ketiak..hahahden...jenuh cri signboard..ha sni la sg ara....ha msuk ja...ngn mlot bsing brckp..ala2 mcm ingt tuh!den...ha...sni la!!aku xngat...hahahhaha..sory!!dont blame me ya!!2009 aku p uma dya..mna la nk ingat!!ngt2 lpa ja ..jenuh cri..tepon..mna2...ha kt bla..bla..bla...smpai telajak umah banglo spa ntah...ina la ni!!hahah slah kn dya..so ptah blik...cri2..waa..np ak yg kna pkir ni...xngat lah!!AKU LUPA!!n lpa nk gtaw!!!bodoh!!hehe..mk kol again...da mna...dh smpai ka...xag..bru nk smpai???jeng jeng jeng...(background music..)yela..ngan jem..g amek si (b)@(t) tu ag...humm..mak bsing jp...silent mode ..##$%&***...den ltak pon...ish2...mak ni...relex la...jgn mrah2...syg mak..kn...taw x ina gila tu bwk keta cm na..huh!!bleh rsa cm nk tlis wasiat kt parents siap2..hahah..gila babeng pnya driver,..haha..nek cemas nyah taw!brek sk mngejut!dok dkt2 ngn keta..kona hampir nk kna keta len...hampir2 nk lnggaq uncle tu...aduh!!!seram taw..hahah ak ngn shark jenuh jerit...melatah...maki..abeh smua kuaq..hahahah...dya ngan muka tenuk lapaq wat bodoh jer...siap gelak ag..koang asam kau! ok continue..denps cri2..bru la jmpa ...ha..aku jerit kuat2!!ha sni la!!bru ak ngat..skit2..........dgn muka geram shark cm nk taboh ak ja kan..hahha..relex2...wa xtaw maa...n cri la tmpat parking...nmpak de kemah....aik nmpak pngntin awt tggi ja...owg len ka....shark ckp kakak dya kot wat skli...hahahha....den kol tnya mna ang...ak la dok da kt dpn tuh..ha....wow...cantek la u hari ni...hehhehe...dgn tulus n ikhlas taw....hheh..kembang la si pot pet tu t...so msuk la tgk leh tahan rmai ler...malunya iii......hahah..dh la agk over skit..but still confident level kna ada ya!!ok...so tngkp stu pic..amek mkn..ya smua muka cm tenuk sakit lapaq..leh msuk ICU..hoh....pkcik tu siap ckp...ha ujan2 ni pwot kembang la....ha..mang kembang sllu ...hehhe..amek2...cri tmpt duduk lak..ayoo lecah lak..cmna ni...ha dh de yg bgn..so dok stu jer...tq fera...kami pon stat mkn...nyam2....ps muka agak kenyang skit...dan ag snap2....ya...muka xleh tgk kamera kn...snap2..snap2....pstu msuk dlm lak..tngkp kt plmin.....yeah...pose sna sni...seb bek mjlis dh abih dh....xlah dwang tgk 4 gadis mnggarit di plamin..!!hehe..msuk blik...yeah pose2 ag lbih dri pngntin...nah....hamek!!pstu on blik lmpu..nk g suap gula si pngntin...idea aku...haha..tp stail jhat!!!haha..suap gula bnyk skit...ang sllu mnyakitkan aty aku taw!!klo leh stu senduk ak nk cedok taw..hahahh..n snap2...smbil di kco oleh budak2 kecil 2 org...hahah...skli snap de iklan..heheh...pstu...dh kul 5 cmtu..kmi pon nk blik la...lpas glak kukuikukiiukui...so nk blik tu ak nsihat2 kn dya..jgn la tnang lma2..darah mnis tu...kang mcm2 la jdi...kwen cpt2...hehe..mcm la cek ni dh tunang kn...xpe2..sme2 mnasihati kwn2...ok..,pstu pe erk..hummm....ok kmi pon drive blik....antaq si shrak (b)@(t)...haha..sian dya nkg kja kul 6..dh kui 6.30 smpai umah dya..xpe2....relex bro...ckp kt boss kau ya..ckp aku swoh ckp....ada aku takut???xpon..sbb ak xkja situ..haha..ha ok..so mom msj mk xdk kt uma smua kuar...oke...means i will be alone at home..yeah~~ok..pnt kcian ina...kepenatan bwk keta mazda dya tu...klo ak leh bwk mang ak t bwk pnya...pe kn daya...tq ina...n smbil menasihati ina..bwk leklok taw..jgn bwk cm td...!!!!hehehe...ok smpai uma..................done!!!tq..4 reading..=)ngeh~~~~


ni dya..si fera comel....cantek sgt gmbaq nie..=)
semoga berkekalan smpai khawin n ps kwen smpai ke akhir hayat....bnyk2 bersbar ye fera..













*bila lak giliran aku xtaw la...=_=
*kali pertama nya aku taip pnjang jela cmni...leteh!!!

No comments: